loading...
ترجمه انگلیسی به فارسی
sabermzz بازدید : 233 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (0)

من در اینجا نمونه ای از متن ترجمه شده انگلیسی رشته مدیریت را آورده ام. بخاطر اینکه رشته مدیریت منابع انگلیسی فراوانی دارد بنابراین ترجمه متون رشته مدیریت اهمیت بسزایی دارد. برای ترجمه این متون ، باید حتما با لغات تخصصی رشته مدیریت آشنا باشید. برای یادگیری این لغات از منابع انگلیسی رشته مدیریت و دیکشنری های رشته مدیریت و خصوصا دیکشنری های انگلیسی-انگلیسی استفاده کنید.

 

متن انگلیسی:

Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of
luxury fashion brand

 ترجمه فارسی:

آیا فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی برابری مشتریان را افزایش میدهند؟ یک مطالعه تجربی در مورد برند مد لوکس

 متن انگلیسی:

 In light of a growing interest in the use of social media marketing (SMM) among luxury fashion brands, this
study set out to identify attributes of SMM activities and examine the relationships among those perceived
activities, value equity, relationship equity, brand equity, customer equity, and purchase intention through
a structural equation model. Five constructs of perceived SSM activities of luxury fashion brands are enter-
tainment, interaction, trendiness, customization, and word of mouth. Their effects on value equity, relation-
ship equity, and brand equity are significantly positive. For the relationship between customer equity drivers
and customer equity, brand equity has significant negative effect on customer equity while value equity and
relationship equity show no significant effect. As for purchase intention, value equity and relationship equity
had significant positive effects, while relationship equity had no significant influence. Finally, the relationship
between purchase intention and customer equity has significance. The findings of this study can enable lux-
ury brands to forecast the future purchasing behavior of their customers more accurately and provide a guide
to managing their assets and marketing activities as well.

ترجمه فارسی:

 

بخاطر علاقه روز افزون به استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) در بین برندهای مد لوکس، مقاله حاضر درصدد است تا خصوصیات فعالیت های SMM را شناسایی کند و روابط بین این فعالیت های مشاهده شده، برابری ارزش، برابری روابط، برابری برند، برابری مشتری، و هدف از خرید را از طریق یک مدل معادله ساختاری بررسی نماید. پنج ساختار از فعالیت های SMM مشاهده شده از برندهای مد لوکس، سرگرمی، روابط متقابل، مدپرستی، سفارشی سازی، و انتشار گفتاری است. تأثیر آنها بر روی برابری ارزش، برابری روابط، و برابری برند مثبت است. برای روابط بین عوامل محرک برابری مشتری و خود برابری مشتری، برابری برند تأثیر منفی بر روی برابری مشتری دارد درحالیکه برابری ارزش و برابری روابط هیچ تأثیر مهمی را نشان نمیدهند. برابری ارزش و برابری روابط نیز مانند هدف خرید، تأثیرات مثبت مهمی دارند، درحالیکه برابری روابط هیچ تأثیر مهمی ندارد. و در نهایت، روابط بین هدف خرید و برابری مشتری نیز اهمیت زیادی دارد. یافته های این مطالعه میتواند باعث شود که برندهای لوکس بتوانند رفتار خرید آینده بعضی از مشتریان خود را با دقت بیشتری پیش بینی کنند و راهنمایی برای مدیریت دارائی ها و فعالیت های بازاریابی آنها باشند.

متن انگلیسی:

 The luxury market has attained maturity, along with the gradual
expansion of the scope of its market and a rapid growth in the num-
ber of customers. Luxury market is a high value-added industry bas-
ing on high brand assets. Due to the increased demand for luxury in
emerging markets such as China, India, and the Middle East, opportu-
nities abound to expand the business more than ever. In the past, lux-
ury fashion brands could rely on strong brand assets and secure
regular customers. However, the recent entrance of numerous fashion
brands into the luxury market, followed by heated competition, sig-
nals unforeseen changes in the market.

ترجمه فارسی:

بازار محصولات لوکس به رشد کامل خود رسیده است و همچنین با توسعه حیطه بازاری و رشد سریع تعداد مشتریان مواجه بوده است. بازار محصولات لوکس یک صنعت ارزش افزوده برتر بر مبنای دارائی های برندهای برتر است. بعلت تقاضای رو به رشد برای تجملات در بازارهای جدید مانند چین، هند و آسیای میانه، توسعه فرصت ها تجارت بیشتر از همیشه محدود می گردد. در گذشته، مارک های مد لوکس میتوانستند بر دارائی های برندهای قوی و مشتریان منظم و استوار تکیه داشته باشند. البته ورود اخیر برندهای متعدد جدید در بازار لوکس، همراه با افزایش رقابت، تغییرات پیش بینی نشده ای را در بازار نشان میدهد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ترجمه انگلیسی به فارسی, ترجمة فارسي بة انگليسي, ترجمه انواع متون عمومی و تخصصی انگلیسی, ترجمه مقالات دانشجویی, ترجمه آنلاین check pr
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟